Ijsje..met deze temperatuur...gaat dat er wel in,beetje afkoelen..

Ijsje..met deze temperatuur...gaat dat er wel in,beetje afkoelen..

Lekker hondenijsje met snoepjes en wat water..uit de vriezer...want het is warm..en ook nog eens amper wind..

Door: Nel van Es
Gemaakt: 24-06-2026, 17x bekeken