Jaa...zo n honden ijsje..wil hij wel met deze temperaturen...lekker wat afkoelen en genieten van het ijsje..die al wat aan het smelten is...

Jaa...zo n honden ijsje..wil hij wel met deze temperaturen...lekker wat afkoelen en genieten van het ijsje..die al wat aan het smelten is...

Door: Nel van Es
Gemaakt: 24-06-2026, 16x bekeken