Foto en video
Bekijk slideshow
Een moment geduld aub...
Bewolking en wat zon.
Nu wel één buitje gehad onderweg tijdens een wandeling
Donker weer, fris en harde wind. Tot nu toe nog droog
Een fantastische bui boven het Lauwersmeer zaterdagavond 16 mei 2026
Met zon en wolken
En wij ook. Heerlijk wandelen bij het hondenstrand bij het Lauwersmeer
Mooi he?
Wel wat koud nog, maar daar valt tegen te kleden
Maandag rond de middag bij Lauwersoog. Bewolkt en af en toe een drupje regen.
Zwaarbewolkt, Lauwersoog
Voorjaar Tulpen uit Groningen Hogeland Lauwersmeer Waddenzee
Een moment geduld aub...

Een moment geduld aub...