De hond ligt lekker te genieten in de zon in de tuin

De hond ligt lekker te genieten in de zon in de tuin

Eindelijk weer eens een poosje droog en de zon erbij en die is best warm, onze oude Desi, 12 jaar, geniet ervan

Door: Astrid Wiessner Hoog
Gemaakt: 20-05-2026, 41x bekeken