Erg gladde steigers in de haven vanmorgen

Erg gladde steigers in de haven vanmorgen

De steigers in de haven van Wijk bij Duurstede waren flink wit uitgeslagen door het vocht en de kou. Deze vogels glibberden letterlijk over de steiger.

Door: Alexandra Smink
Gemaakt: 20-01-2020, 632x bekeken
Bekijk slideshow
Het is vandaag een prachtige dag voor de Havendagen in Woerden. Vanmorgen zonnig, wel veel wind (goed voor de vlaggen), mooie wolkenluchten en voor de rondvaarjes met deze 113 jaar oude Stoomboot Jan de Sterke. Vanmiddag worden er trekproeven met kleine sleepbootjes (opduwertjes) gehouden. Wat een geluk, dit mooie weer. Het is vandaag een prachtige dag voor de Havendagen in Woerden. Vanmorgen zonnig, wel veel wind (goed voor de vlaggen), mooie wolkenluchten en voor de rondvaarjes met deze 113 jaar oude Stoomboot Jan de Sterke. Vanmiddag worden er trekproeven met kleine sleepbootjes (opduwertjes) gehouden. Wat een geluk, dit mooie weer. Het is vandaag een prachtige dag voor de Havendagen in Woerden. Vanmorgen zonnig, wel veel wind (goed voor de vlaggen), mooie wolkenluchten en voor de rondvaarjes met deze 113 jaar oude Stoomboot Jan de Sterke. De zon zit inmiddels even achter de wat dikkere bewolking. Maar gelukkig is het droog. Het is vandaag een prachtige dag voor de Havendagen in Woerden. Vanmorgen zonnig, wel veel wind (goed voor de vlaggen), mooie wolkenluchten en voor de rondvaarjes met deze 113 jaar oude Stoomboot Jan de Sterke. Het is op dit moment droog, met wat wind en prachtige wolkenluchten. Ideaal weer voor de Havendagen in Woerden. Het ligt hier vol met historische schepen, waaronder onze 113 jaar oude Stoomsleepboot. Gelukkig even droog, dat is fijn voor de bezoekers en voor de schippers. Het is op dit moment droog, met wat wind en prachtige wolkenluchten. Ideaal weer voor de Havendagen in Woerden. Het ligt hier vol met historische schepen, waaronder onze 113 jaar oude Stoomsleepboot. Gelukkig even droog, dat is fijn voor de bezoekers en voor de schippers.
 
Een moment geduld aub...
Een moment geduld aub...